Saturday 2 July 2016

30 June 2016

I'm Happy.
3.3.2016 & 5.5.2016 adalah hari yang aku alami pengalaman yang teruk (tapi still pengalaman yang berguna dan bermakna)/ dulu senior cakap, nanti akan ada yang nangis masa presentation fyp bila panel bagi comment yang kaw. tapi waktu tak berapa nak percaya dan rasa tak akan menangis la punya sebab rasa jiwa ni kental, tapi sebaliknya yang berlaku. taknak ceria banyak pasal dua tarikh ni sebab nanti diri ini akan rasa sedih.

30.06.2016
alhamdulillah, dapat bentangkan dan demo sistem (progress presentation) dengan baik depan panel walaupun giliran diawalkan dengan tiba-tiba. kalau ikutkan jadual, akan present yang ke 12 tapi tiba-tiba nama kena panggil lepas presenter ke 3 sudah. maka, jadilah presenter yang ke 4. Bila habis present, panel tak comment mana tapi panel puji yang sistem saya okay dan bagus. ini bermakna panel tahu yang saya memang buat yang terbaik. tiba-tiba rasa happy sebab penat lelah, susah payah, naik turun, seribu dugaan selama ini, terbayar. :)

tapi, tak boleh nak happy sangat. walaupun 3 presentation dah setel, masih tinggal final presentation lagi. satu presentation amat besar. presentation yang terakhir. 04.08.2016 nanti.

No comments:

Post a Comment