Monday 31 March 2014

Banting: Pantai Morib


setahun yang lepas aku belajar kat Matrik Selangor (kms). kms ni terletak kat Banting. dan sekitar Banting ni ada beberapa pantai macam Pantai Morib dan Pantai Kelanang. sebenarnyakan, 2 pantai ni je yang aku tahu.. minta maaflah kalau tak sebut nama pantai lain. sepanjang aku belajar kat kms, 2 kali je aku pernah keluar pergi pantai. kali pertama dengan roommates, tu pun mak sedara roommates bawakkan. dan yang kali terakhir dengan classmates.

masa keluar dengan classmate ni pun rancang dengan tiba-tiba. dan keluar pergi pantai morib pun masa sem dua nak dekat dah final exam. lebih kurang 3 minggu sebelum final macam tu. hihi. tujuannya nak luangkan masa mengeratkan silaturahim dengan classmate. lepas habis matrik mesti susah nak jumpa sebab masing-masing duduk jauh.

Pantai Morib ada dua.. Pantai Morib Baru dengan Pantai Morib lama. sebenarnya pantai yang sama je cuma  morib baru dia dah renovate buat tembok/benteng. kalu morib lama just pantai. dua pantai ni sebelah-menyebelah je.







masa ni pantai nampai landai je sebab air surut. kredit kat kawan aku sebab ni gambar dia punya. :) bagi pendapat aku, aku lagi suka pantai kat tempat aku sebab air laut lagi jernih. mengikut apa yang aku nampak air kat sini keruh. peace no war~

No comments:

Post a Comment