Saturday 22 March 2014

mimpi baby


semalam saya ada mimpi sesuatu. bila fikir balik, kenapalah aku boleh mimpi macam tu. pelik rasa bila tiba-tiba mimpi macam.

sebenar saya mimpi ada dapat baby. maksudnya kat sini saya melahirkan sendiri baby tu. perasaan masa pegang baby tu untuk pertama kali adalah sangat teruja, terharu dan bangga. :) tapi dalam mimpi tu, tak ada lah pula part saya kahwin ke apa. muka suami pun tak muncul dalam mimpi tu. abaikan yang tu. pasal baby tu, semua orang memang nak menuju ke arah berkeluargakan. jadi, memang normal lah kan. tapi, still terbayangkan lagi perasaan masa pegang baby tu. perasaan seorang ibu. tu baru dalam mimpi. kalau dunia sebenar, tak tahu nak luahkan macam mana.

tapikan, sebelum aku mimpi ni, dulu aku dah pernah mimpi yang aku bertunang. dan dalam mimpi itu juga muka tunang aku (tunang dalam mimpi ye) tak muncul juga. jadi memang takda gambaran langsung saya orang itu. haha.

orang cakap sebenarnya mimpi itu mainan tu. kajian pula mengatakan mimpi itu minda separa sedar kita. apapun semua itu luar bidang kuasa kita. allahualam.

No comments:

Post a Comment