Monday 17 March 2014

kata-kata semangat.


kisah ni lama berlaku. terasa nak bercerita buat kali pertama pasal ni. haritu masa cuti sem, saya memang selalu letak notebook atas meja sebb nak tulis something. nak dijadikan cerita, bila dah habis cuti sem, masa dah balik u, saya ada belek-belek buku tu. masa tengah belek-belek buku tu ternampak kat bahagian yang last-last tu ada tulisan. rasa pelik sebab tak pernah tulis apa apa pun kat sini. bila buka page tu ada ayat ni..


to **** (saya)

some things are mean
to make  us stronger

the more u hate,
the more u need.
never hate, keep everything
on its track.
in sha Allah, u'll be fine

study hard, never lose hope,
u'll never get a success
unless you run for it.

be a good student
get a deans.list
whatever u choose,
i'll always supoort

from . *** (kakak saya)


ayat yang last sekali tu yang buat saya paling terharu. berkali-kali baca pun masih rasa perasan terharu tu. kakak, terima kasih untuk segala-galanya. nasihat ni akan sentiasa tersemat dalam diri ini. :)

No comments:

Post a Comment