Tuesday 18 March 2014

pukul 8 atau 9?


[cr]


kisah ini berlaku pagi semalam. semalam aku terkeliru kelas start pukul berapa. kalau sem lepas, setiap hari kuliah start pukul 9 tapi sem ni kuliah kebanyakkannya start pukul 8. memang rasa sangat awal kalu tak biasa. kalu kelas pukul 8, pukul 7.30 dan nak kena siap turun bawah sebab nanti kena tinggal bas kalu lambat.

nak dijadikan cerita, semalam aku terlambat bangun, bangun pukul 7.20 macam tu (tulah sapa suruh sambung tidur lepas subuh).. disebab kalut dan terkejut, aku terus siap-siap dan pergi kelas. masa masuk bas, aku pelik, kenapa takda langsung muka-muka budak kuliah aku.. aku pun fikir mungkin diorang naik trip pertama. tapi bukan ke selalu sesetngah budak kuliah datang lewat juga kan.. terdapat kepelikkan kat sini sikit.

jadi aku bukan tak tahu je pasal tu sbb nak sampai cepat ke kelas lagi penting. tetapi, bila je aku turun dari bas, terus aku teringat yang kelas start pukul 9 rupenya. ahh.. sia sia je aku kalut2 bersiap. ingatkan lambat tapi alih alih aku yang paling awal. so, untuk, untuk mengisi masa, aku pun pergilah kafe sorang-sorang. lepas makan, aku terus pergi rest kat surau, nak stay library, tak buka lagi. itulah kisahnya. boleh dijadikan pengajaran kat aku. hehe

:)

No comments:

Post a Comment