Wednesday 26 March 2014

pandangan orang terhadap saya


Kisah ini baru je saya tahu. Tu pun kawan saya yang cerita dan ini pun dia tahu ni dari roommate dia yang juga satu kos dengan roommate saya. Bagi memudahan cerita ibaratkan roommate saya sebagai ‘si A’.
Tadi kawan saya cakap yang roommate dia cakap.. (sebenarnya roommate kawan saya tak tahu yg saya roommate si A)

“roommate si A kan sangat senyap. Kalu pergi bilik bilik si A, mesti roommate dia duduk kat meja dan buat kerja lepas tu diam je. Langsung tak bersuara”

Bila aku dengar kawan aku cakap balik apa yang roommate dia cakap, terus aku gelak. Haha.. adoi… baru aku tahu rupanya itu anggapan kawan-kawan roommate kat aku. Lepas tu, kawan aku cakap juga yang diorang lihat aku macam seseorang yang menakutkan. pssttt.. rasa macam hebat je bila tahu diorang anggap macam ni. haha.. perah santan nampak.. 


Hahaha.. mungkin diorang tak kenal siapa aku yang sebenarnya. Sebab kalau dengan orang yang aku tak berapa rapat, aku akan jadi pasif sebab aku bukan jenis cepat mesra dengan semua orang. Boleh dikatakan pemalu juga kot. Kalau aku dengan kawan-kawan yang memang rapat dan selesa, aku biasa je borak-borak dan gelak. Adoi.. tapi mungkin salah aku juga kot sebab diam sangat masa diorang datang bilik. Biasanya kalu diorang datang aku cuma senyum dan sambung buat kerja. Mungkin lepas ni aku kena lebih beramah mesra dengan diorang.

No comments:

Post a Comment