Saturday 29 March 2014

Hobi #1

Apa itu hobi?

Mengikut kamus dewan hobi bermaksud…  erk.. sila cari sendiri je. Tuan tanah malas nak cari. hehe

Bercakap pasal hobi, rasanya semua orang ada hobi. Dan mengikut juga dengan saya. Sebenarnya saya memang banyak hobi sebab saya suka buat macam-macam bende. Tetapi semua itu ikut mood saya. Kadang-kadang hobi saya ni macam bermusim juga. Haha.. sekejap suka buat  bende ni untuk suatu jangka masa. Kelamaan bila dan bosan saya akan buat benda lain pula untuk mencari kelainan. Haha.. macam-macamlah..  :p

Kali ini saya nak tulis pasal salah satu hobi saya iaitu melukis ataupun sketching. Saya memang suka melukis tetapi takdelah sepandai macam pelukis terer tu tapi bolehlah setakat tahap saya ni. Hihi.. saya hanya boleh melukis dengan pensel yang menghasilkan lukisan hitam putih sahaja. Kalau nak yang kaler-kaler terus rosak lukisan tu. Haha.. tak tahu kenapa. Memang tak berapa pandai sangat kalau nak lukisan berwarna yang lawa-lawa. Kalu setakat lukisan warna biasatahap budak-budak tu bolehlah. Haha..


Okay, kebiasaannya saya suka melukis apa? Sebenarnya apa yang saya suka lukispun ikut mood. Kadang kadang saya suka lukis ini dan kadang saya suka lukis itu. Hehe.. antara benda yang saya lukis.. boleh tengok gambar-gambar kat bawah ni..   *scroll ke bawah  J




pandora heart

kucing aku..

haha.. setakat yang ni je aku rajin nak scan.. 

inilah lukisan ala kanak-kanak.. :p

flower??

hihihi

ni yang aku lukis masa lepas spm.


No comments:

Post a Comment