Thursday 22 October 2015

Second Lead Syndrome?


ini drama dah berkurun lama

okay, siapa yang pernah mengalami second lead syndrome?

aku pernah. rasa macam tak boleh terima ending-nya. haha. rasa ending tak best langsung. rasa tak adil untuk second lead. kesian kat second lead. sedih... uwaaa..

korang ada second lead syndrome bila korang rasa bahawa second lead yang patut bersama main hero/heroin. rasa gembira dan terlebih excited bila tiba second lead punya part. dan korang tak rasa apa-apa bila tengok main character or rival second lead. ataupun mungkin korang rasa benci. itu mungkin bila korang dah sampai tahap teruk untuk second lead syndrome.

sebenarnya aku jarang adalah second lead syndrome. kalau ada pun mungkin dua tiga drama daripada semua drama yang pernah aku tengok. antara drama yang aku ada second lead syndrome adalah my lovely girl. walaupun aku tak benci rain, aku rasa tak patut rain bersama krytal sebab aku rasa dia terlalu tua untuk krytal. mungkin.

haha.. takde motif apa yang aku tulis kali ini.

No comments:

Post a Comment