Tuesday 3 June 2014

#ArirangTVevent

haha..

dalam sejarah aku join contest semata mata nak menang Album...
aritu aku ada join contest biasa yang tak perlu ambil gambar tunjuk muka bagai..
just repost picture je dan hashtag. yang tu punya result sepatut umum 30 jun ni tapi ditangguh hingga 31 july. lambat lagi lah maknanya berbanding yang arirang ni..

tapi kali ini aku ada join Arirang TV punya contest. gila lak.. tetiba aku berani nak join..


semata-mata nak join ni aku sanggup buat extra insta account satu lagi. yang sedia ada memang dua, personal dan fandom. bila buat satu lagi yang khas semata-mata contest ni, jumlahnya jadi tiga. hakhakhak

sebenarnya, lama juga aku fikir.. nak join atau tak. last-last aku ambik keputusan untuk join sebab nanti takut aku menyesal. lagipun just ambik gambar. adalah muka aku sikit. nanti kalu tak menang aku delete lah gambar tu. tapi, aku berharap sangat aku ada tuah dan menang album ni. kalu boleh aku nak Season 2 album.. tapi kalu boleh exo pun takpe lah.. asalkan dapat...

harap-harap aku dapat. aminnn~.. tak sabar nak tunggu 11 JUNE 2014 ni.. hihihi~

No comments:

Post a Comment