Friday 15 August 2014

jongie's day


ehem.. hai. lama betul tak menulis kat sini. ermm.. tak tahu lah kenapa sejak kebelakangan ni macam tak ada mood je. asyik emo je dan cepat sensitif. tapi, dah taknak dah macam tu lagi. buka lembaran baru. chewahh. so, apa yang berlaku pada aku sejak dua tiga menjak ini. sebenarnya tiada apa yang menarik pun. hidup aku berjalan macam biasa. ikutkan, kerja yang utama yang aku buatnya sibuk dengan drama, update instagram, aktif kat twitter. dan aku juga start aktif kan tumblr yang sekian lama dianaktirikan oleh aku, haha..

haritu, tengah syok usha-usha tumblr, then, terjumpa satu post. ada seseorang buat projek, kumpulkan something untuk dihantar kepada jongie. kiranya dia tolong memudahkan kerja inspirit yang tak rajin. ha ha. sebelum ini aku dah tahu dah project tu dari monodrama. maknanya, dia ni lebih kurang orang perantaraan antara sesetengah inspirit dengan master fansite. maknanya, kalu nak join melalui dia, hanya perlu send melalui email je. kan senang tu. tak payah nak kena post surat bagai kat fansite unni. hehe.. aku kan tak suka benda yang complicated.

dan ini adalah kali pertama aku join event macam. first time tulis fanletter. lebih kepada bday wish sebenarnya. aku buat ala-ala kad macam tu. ambil satu gambar yang berkenan, then edit dengan background baru. amat berpuas hati dengan hasil kerja aku. purple theme. haha.. short message, simple edit and beautiful.. keke.. angkat bakul sendiri nampak.  :P  ke ke ke.

dan minggu ini juga tengah berlansung That Summer 2. 7 days. one day per member. so, 7 special stage. tengah tunggu D-7. hehe.. small eyes hamster punya special stage.. wink wink. harap ada fancam yang lawa. tadi tengok fancam jongie punya special stage.. haha.. im impressed with him. different image than usual stage.. thumbs up.


inilah dia.. yang ni ver takde ayat. haha.. ayat ayat itu hanya aku yang tahu.. 
dan orang itu. ke ke ke saja aku sengaja resize gambar jadi kecil. haha



No comments:

Post a Comment