Saturday 20 September 2014

tak ada semangat


semenjak sem baru buka ini, entah kenapa aku rasa macam tak bersemangat sangat. ermm

kalau dulu, bila dapat jadual, cepat je ingat jadual tu lengkap dengan nama subjek, masa dan lecturer.. entah kenapa kali ini, aku susah nak ingat subjek dengan lecturer. selalu tertukar. terbayang kat fikiran subjek A, tapi sebut subjek B. nama lecturer pula lecturer C. haishhh..

mujurlah, aku dah print out jadual lengkap dan tampal kat dinding depan meja study. jadi, aku memang akan tenung hari-hari. dan alhamdulillah aku dah nak ingat semua tu.

aku harap krisis ini hanya sementara. kalau tak, parah aku sem ni. banyak hard subject untuk sem ni.

KUATKAN SEMANGAT!!!!

pstt.. tertiba kawan ada masuk bilik time duk menaip ni.. tterkejut dibuatnya, terus minimize tabs.. kantoi ada blog taoi harap dia tak perasan laa.. hihi

No comments:

Post a Comment