Sunday 22 November 2015

Book Review : When I Was A Kid 2




Title : When I Was A Kid 2
Writer : Boey
Price : RM34.90

Dah lama baca buku ni baru nak buat ulasan. eh, Bagi saya, buku ini memang sememangnya best. gaya penulisan yang santai dan bentuk dialog dan contengan (komik), memang sesuai untuk merehatkan fikiran sebab baca buku ini boleh menghilangkan stress. ya betul. bagi saya lah.

Buku ini mengisahkan kisah sebenar, pengalaman Boey masa dulu-dulu. dan semua kisah memang menarik dan terbaik. Bahasa yang digunakan pun simple english. budak-budak pun boleh baca. Adik aku yang 9 tahun pun baca dan dia kata suka baca buku ini sebab best.

Saya cadangkan belilah dan baca buku ini bagi yang belum lagi. Memang tak rugi punya. Sebab mula-mula saya pun rasa buku ni tak best sebab mindset kata english book boring, haha.. tapi kakak syorkan suruh beli sebab nak cukupkan nilai baucar buku. sekali baca, memang jatuh cinta. lepas ni kalau ada kesempatan nak beli When I Was A Kid (1) dan When I Was A Kid 3 pula.


Nak Beli? Klik Link



:)

No comments:

Post a Comment