Wednesday 3 February 2016

Watercolor Palette and water brush from YellowBee.my

dah masuk februari.  okey, nak mulakan cerita bulan pada bulan februari dengan apa yang saya beli dari YellowBee.my (by Mobile Studio Ent.) Saya memang nak puji dengan service YellowBee,my ni, memang terbaik. response customer care pun terbaik. ada masalah sikit dengan atm transfer sebab slip tak keluar. jadi, just bagitahu diorang masalah, dan bagi detail pasal transfer then diorang terus trace my money transfer. senang kan dan tak perlu risau kalau kita tak dapat barang dan rugi duit. :D

YellowBee.my ni adalah website yang menjual art supply secara online. memang banyak art supply daripada pelbagai brand dan harga berpatutan mengikut kualiti barang. banyak pilihan dan memang rambang mata. lama duk termenung depan laptop sebab fikir nak beli yang mana. banyak sangat sampai tak tahu nak pilih. kalau boleh nak beli semua. haha. apa-apapun, memang saya akan beli lagi dengan YellowBee.my ni.

inilah apa yang saya beli, total RM65.10 including postage. from left, Water Brush, Water Color Palette and a set of brush. excited tau bila parcel sampai. bila ada peluang terus buka dan ambik gambar dan inilah gambarnya..

This Watercolor Palette from Pelikan. RM28.30 with 22 color with one small brush and chinese white color in tube. i already test it and all the color is beautiful. definitely love it!

Pentel Aquash Water Brush (Small Size) - RM19.30. Im in love with this brush. first time using this type of brush and i definitely loveeee it. very easy to use and convenient. highly recommended and i gonna buy it again for other size.

untuk sesiapa yang nak beli art supply tapi susah nak cara kat tempat anda macam saya yang memang susah sebab diorang just jual bende yang biasa-biasa sahaja. bila tahu pasal YellowBee.my ni memang senang kerja bila perlu apa-apa art supply.

No comments:

Post a Comment