Tuesday 11 February 2014

Pertama Kali

Assalamualaikum..

so, untuk entry yang pertama kalinya, nak tulis pasal apa? okey, apa kata saya buat kisah pengenalan dulu pasal diri saya dan blog saya ni. sebelum ni, saya pernah ada blog sejak sekolah lagi tapi blog tu dah saya private-kan. sebab.. malu. entry dalam tu semua tak matured lagi. tulis pun entah apa je. masih budak lagi kan masa tu. lepas sekolah tupun tak aktif sangat menulis kat situ. jarang jarang sekali je menulis. dan sekarang saya nak mula lagi menulis kat blog ni sebagai tempat saya luahkan apa yang saya rasa di sini. :)

seterus, sebab yang menyebabkan saya boleh terfikir nak menulis blog semula adalah sebab saya ada baca blog yang selalu saya baca dulu. (bila dah lama tak buka blog, jadi jarang bw kat blog lain). blog yang saya baca tu dan banyak berubah. dulu blog tu banyak cerita pasal kisah dia tapi sekarang dia selalu travel (backpackers). jadi dia selalu buat entry pasal tempat dia travel tu. jadi syok pula baca kisah dia tulis tu. kagum pula dengan dia. haritu, dia pergi singapore sorang sorang. wow.. memang beranilah dia. dahlah perempuan. so, lepas baca blog tu, tiba tiba terfikir rasa nak menulis balik kat blog. jadi.. inilah blog baru saya. hehehe.. sebenarnya dah lama rasa nak buat baru tapi rasa malas tu ada. tapi, hari rajin sikit.  :p

okeylah.. sampai kat sini je celoteh saya.. lepas ni ada kelas. nak makan lagi..

No comments:

Post a Comment