Wednesday 2 July 2014

kurang khasiat lebih khasiat




tadi, aku borak dengan adik yang muda 8 tahun. tiba-tiba termasuk satu topik pasal kawan sekelas dia. dia cakaplah yang kawan dia kalu kat sekolah tak minum air masak.


adik : kawan kita tak minum air masak pun kat sekolah

aku : okay.. habis tu minum apa?

adik : nampak slalu minum air gas je. kadang-kadang tu sampai 2 cup.

aku : ohh,, yeke

adik : tapi dia kurus

aku : kuruslah sebab tak cukup khasiat. ce tengok.. orang baru cukup khasiat

adik : eleh.. tu terlebih khasiat tu


adoyy.. kurang asam punya adik. boleh dia memperlekehkan kakak dia. tahulah chubby.. tak banyak.. sikit je.. keke terasa tau.. #deep. ha ha ha.. takdelah terasa pun. gurau je tu dia. dah selalu kena.. alah bisa tegal biasa katakan.. erkk. rasa macam apa yang aku tulis ini takde motif yang jelas. kbye~

No comments:

Post a Comment