Saturday 3 May 2014

my lucky day! Oppo Neo



"Tuah ayam nampak pada kakinya
Tuah manusia siapa yang tahu.."


kekekeke.. begitulah intro untuk kisah aku. alkisahnya, petang semalam pihak u aku telah dijemput untuk memeriahkan suatu program. jadi aku ada join satu aktiviti ala-ala explorace. sebelum program tu start, aku dapat satu kertas untuk cabutan bertuah. dan aku pun isi jelah dulu. dapat tak dapat.. itu semua belakang kira.

nak dijadikan cerita, masa kitorang nak keluar dari pada untuk tunggu bas, aku terdengar mc cakap masa untuk cabutan bertuah. aku yang paling semangat tunggu. kawan aku pun tunggu sekali sebab bas tak datang lagi. aku dah excited bila mc cakap yang cabutan ni untuk kawasan u aku. so aku pun dengar betul. sekali, hambek ko, memang betul nama aku yang mc sebut. aku masa tu terkejut dan masih lagi berfikiran waras.. au pun terus angkat tangan dan pergi ke pentas. dapat handphone tu beb. Oppo Neo. macam oppa je.. kekeke.. telefon yang aku dapat tu colour putih ada sedikit hijau muda.

hehe.. itu semua rezeki daripada Tuhan. :)  alhamdulillah.





 bila tahu ada kaler hitam.. wahh.. aku lagi suka kaler hitam sebenarnya
apapun, aku bersyukur dengan apa yang aku dapat.  :)


 


more info about Oppa Neo

No comments:

Post a Comment