Thursday 15 May 2014

nota cinta dari sahabat

alkisahnya..

semalam aku tertidur awal. ingat nak baring je sekali terus lena. kebiasaanya bila aku tidur awal aku akan bangun balik around 3-4 pagi. tapi... pukul 5 lebih baru terjaga. adoyy.. dahlah aku tak siap lagi assignment. baru buat draft. print pon tak lagi.

jadi aku gagahkan diri untuk bangun. aku pergi ke meja. then.. i saw something. a post note. i read..

"esok (15/5/14)
ada test Arab,
Test Mendengar
& Test ringkas,
Baca fe'el mudhari',
fe'el madhi"
                 -Faz-

mula-mula terkejut juga ada test. lepas 10 saat baru berfikiran waras dan boleh terima yang ada test. yelah.. masih mamai. keke.. pahtu aku siapkan assignment dulu dan baru study untuk test.

apa yang aku nak sampaikan kat sini. aku sangat berterima kasih kat kawan kwan aku. sesungguh diorang tersangatlah prihatin. wee wee.. terharu.. tsk tsk.. dan banyak kali terharu dengan diorang.

walaupun kita hanya kenal tak sampai setahun lagi. aku memang suka dengan korang. selesa kawan dengan korang. wink wink..  <<<--- over-excited

"korang... korang adalah kawan yang awesome!! l lap uollss.. kekeke"

No comments:

Post a Comment