Thursday 8 May 2014

study for test vs do other thing


malam saya ini saya terasa nak menulis sesuatu.. mungkin mood nak menulis dah datang balik. kekeke.. saya pernah baca saya quote ni, tapi tak ingat dah kata.. quote tu berbunyi lebih kurang macam ini..

"whenever i had homework or need to study for exam, 
everything else that i never look before 
became very very interesting 
although just stare at the wall."

haha... saya macam nak setuju je dengan quote ni. sebab saya pun macam tu kadang-kadang. bila nak buat assignment tak pun study untuk test.. mesti ada je benda lain yang nak buat. masa tulah rasa semangat lebih je nak buat. haha.. macam-macam lah ragam students.

sebenarnya, saya ada test esok. mid-term kot lebih tepat. tapi saya duk ralit mengadap laptop dan update blog. kekeke.. sabar jelah ye. post sebelum ni kemain cakap pasal kata-kata semangat untuk belajar bersungguh-sungguh. tapi tengok lah sekarang. haishh.. apa nak jadi dengan diri ini.

wahai diri ini.. ingatlah selalu pesanan ini..

"study hard, never lose hope
u ll never get a success
unless u run for it"

okay, nampaknya.. aku kena tamatkan kisah ini setakat ini. nak kena study untuk test esok pulak. study study study study study study study study study Fighting!!!


:)

No comments:

Post a Comment